ملو بوک
0

معرفی و بررسی کتاب تخت خوابت را مرتب کن

کتاب تخت خوابت را مرتب کن
بازدید 642

کتاب تخت خوابت را مرتب کن با عنوان اصلی Make your Bed اثر دریاسالار ویلیام مک‌ریون است. این نویسنده بازنشسته نیروی دریایی آمریکا است. وی در این کتاب به نکات کوچک ولی مهمی اشاره می‌کند و اعتقاد دارد که ممکن است زندگی شما را تغییر دهد.

موضوع کتاب تخت خوابت را مرتب کن

کتاب تخت خوابت را مرتب کن شامل ده درس کوتاه است. فرمانده ویلیام این تمرینات را در دوران خدمت یاد گرفته است و اساس کتاب را نیز تشکیل می‌دهد.  نویسنده در هر فصل کتاب، یک درس در کنار خاره‌های دوران آموزش، خدمت و عملیات جنگی به طور خلاصه نیز بازگو می‌کند.

در زندگی روزمره با مسائل کوچکی مواجه خواهیم شد که در نظر ما آن‌ها کوچک و کم اهمیت هستند. گذشتن از این موارد کوچک ممکن است زندگی ما را دستخوش تغییراتی قرار خواهد داد. تغییر را باید از چیزهای کوچک شروع کرد.

نکته جالب آن است که در این کتاب نویسنده خود کتاب را زندگی کرده است.

مقدمه کتاب تخت خوابت را مرتب کن

این درس‌ها و تجربیات ساده را در تمرینات نیروی دریایی کسب کردم و هر ده درس در مقابل چالش‌های زندگی اهمیتی یکسان دارند و این مهم نیست که شما در چه مرحله‌ای از زندگی و دارای چه جایگاهی در جامعه باشید.

درباره نویسنده

دریا سالار مک‌ریون بازنشسته نیروی دریایی آمریکا بود. فرمانده ویلیام با افتخار در ارتش خدمت کرد و در 37 سال خدمت به عنوان یگان ویژه‌ نیرو دریایی تمام سطوح فرماندهی بوده است. او در حال حاضر رئیس دانشگاه تگزاس سیستم است. این کتاب جرء پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز در سال 2017 بود.

فرمانده ویلیام در سال 2914 برای جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه تگزاس نیز مطالب این کتاب را در قالب یک سخنرانی بیان کرد که بسیار مورد توجه نیز قرار گرفت. متن این سخنرانی در پایان کتاب نیز آمده است.

اینستاگرام

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *