ملو بوک
0

معرفی و بررسی کتاب قهوه سرد آقای نویسنده

قهوه سرد آقای نویسنده
بازدید 853

کتاب قهوه سرد آقای نویسنده یک رمان ایرانی است با موضوعی عاشقانه. این رمان در مدت زمانی تقریبا یک ماهه به چاپ بیستم رسید و تا کنون بیش از پنجاه بار تجدید چاپ شده است.

در این بخش از ملوبوک به معرفی این رمان ایرانی پرداخته‌ایم.

داستان قهوه سرد آقای نویسنده

این کتاب داستان یک نویسنده به نام آرمان روزبه و یک دختر خبرنگار است. داستان کتاب با یک خاطره از دوران کودکی آمان شروع می‌شود.

آرمان در کودکی عاشق دختری که 15 سال از او بزرگ‌تر است می‌شود و برای تمرین پیانو به خانه پیرزن همسایه می‌آید. آرمان عاشق رفت و آمد این دختر برای یادگیری پیانو است. پیرزن همسایه که به این دختر پیانو آموزش می‌دهد یک آهنگ بیشتر نمی‌داند. بنابراین آرمان تصمیم می‌گیرد نت‌های موسیقی آن‌ها را جا به جا کند تا آموزش پیانو مدت زمان بیشتری طول بکشد.

20 سال بعد آرمان به یک کنسرت می‌رود؛ کنسرت عشق دوران کودکی‌اش. در همان کنسرت دختر آهنگی که آرمان در کودکی دستکاری کرده است را می‌نوازد و اسم آن را وقتی پسر بچه عاشق می‌شود گذاشته است.

آرمان از این اتفاق خوشحال می‌شود و می خواهد خودش را معرفی کند؛ می‌خواهد اعتراف کند که این آهنگ نتیجه شیطنت خودش بوده اما ماجرا به این سادگی نیست.

درباره کتاب

اولین رمان روزبه معین با نام قهوه سرد آقای نویسنده در اردیبهست سال 1396 منتشر شد و در جشن امضا اول آن، در کمتر از دو ساعت چاپ اول آن به اتمام رسید.

همچنین در جشن امضای دوم، با استقبال خوبی مواجه شد و مشتاقان قهوه سرد آقای نویسنده ۷ ساعت در انتظار خرید این کتاب ماندند.

این رمان در بیست روز اول چاپ به‌ طور متوسط روزانه هزار جلد فروش داشت.

بخشی از کتاب

موسیقی بی‌شک یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین هنرهاست، وقتی موسیقی در روح و جانت می‌نشینه، می‌تونی وارد عرصه‌ی جدیدی از کشف زیبایی‌های دنیای هنر بشی و تازه متوجه می‌شی هرچیزی توی طبیعت آهنگ و موسیقی خاص خودش رو داره، حتا داستان‌ها.

اینستاگرام

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *