ملو بوک
0

معرفی و بررسی کتاب چهار اثر فلورانس

چهار اثر فلورانس
بازدید 668

کتاب چهار اثر فلورانس نوشته هنرمند و سخنران معروف آمریکایی، فلورانس اسکاول شین است. این نویسنده به نوعی از جمله پیشگامان قانون جذب است.

این کتاب از 4 کتاب کوچکتر به نام‌های بازی زندگی و راه این زندگی، کلام تو عصای معجزه‌گر، در مخفی توفیق و نفوذ کلام تشکیل شده است.

کتاب بازی زندگی و راه این زندگی

این کتاب در سال 1925 نوشته شده است. در این کتاب نویسنده بیان می‌کند که زندگی درواقع همان چیزی است که در خاطر ما می‌گذرد. اگر با آن بجنگیم با ما می‌جنگد و اگر با آن به خوبی و نیکی رفتار کنیم بازخورد خوبی خواهیم داشت. اسکاول شین به قانون جذب بدون ذکر نام اشاره دارد و به آن اعتقاد راسخ دارد.

کتاب کلام تو عصای معجزه‌گر

این کتاب در سال 1928 تالیف شده است. این کتاب و کتاب نفوذ کلام که در سال 1959 نوشته شده است؛ بیشتر به موضوع اهمیت و تاثیرگذاری کلام در روحیات، روان و افکار انسان نیز پرداخته است. این دو کتاب اختلاف زمانی 30 سال برای تالیف داشته‌اند، اما در یک راستا هستند.

کتاب در مخفی توفیق

این کتاب در سال 1940 نوشته شده است. کتاب در مخفی توفیق، بیشتر در زمینه‌های گوناگون از تجربیات مراجعین این نویسنده،نقل شده است.

کتاب چهار اثر فلورانسکتاب چهار اثر فلورانس

جنس سخنان اسکاول شین، از جنس سخنان انگیزشی امروزی است. این سخنان به نحوی است که خواننده به راحتی می‌تواند آن‌ها را درک کند. نویسنده درواقع بیشتر اصرار بر این دارد که نوع نگرش خوانندگان را به زندگی عوض کند.

برای این موضوع از تجربیات خود و یا مراجعین استفاده می‌کند. اسکاول شین یک نقاش و هنرمند است نه روانشناس و فیلسوف، همین امر باعث می‌شود که از دیدگاه خود به زندگی نگاه کند. او از علاقمندان به فرقه تفکر نو و عرفان‌گرایانه بود.

این کتاب از نظر محتوایی که دارد در زمره کتاب‌های یاری‌رسان و انگیزشی به افراد می‌باشد و تا کنون اشخاص زیادی را به موفقیت رسانده است.

نویسنده در تمامی جملات این کتاب از قدرت و آگاهی ذهنی سخن می‌گوید. همه تمرکز او، اثبات توانمندی ذهن بر پایه هوشیاری است.

این کتاب پر مخاطب در جهان با زبان‌های مختلف ترجمه و چاپ شده است؛ در ایران برای نخستین‌بار در سال 1373 به فارسی منتشر شد.

کتاب چهار اثر فلورانس دارای 4 بخش است؛ هر کدام رهنمودی برای داشتن زندگی روشن را به شما می‌دهد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *